Del på Facebook
Del på Twitter
Udskriv
Send e-mail
AKTUEL KOMMENTAR:

Flere tusinde uden varme - ingen information fra KAB!

Daniel Egholm med et par spørgsmål til Annette Birkov og KAB:

Mvh.
Daniel Egholm
Hvidovrevej 508, 2. tv
Til Annette Birkov - kundeservicechef hos KAB.
Jeg vil i forbindelse med det meget omfattende nedbrud i vores varme central i weekenden, godt klage over at vi ikke har modtaget nogen oplysninger på hvad der var årsag til dette.

Nedbruddet efterlod flere tusinde beboere uden hverken varmt vand eller varme i radiatorerne siden lørdag aften kl. 20 og frem til søndag eftermiddag kl. 15.

Det er blevet oplyst fra VVS folkene, at de folk der var koblet på sagen med fejlsøgning, gik hjem natten til søndag kl. 02.00 og først genoptog arbejdet igen om morgenen.

Dette er aldeles uacceptabelt, da sammensætningen af beboere herude hovedsageligt er enten ældre mennesker og/eller familier med små børn som ikke kan tåle dette i længere tid uden påvirkning af helbred.

Jeg vil derfor gerne modtage svar retur på følgende spørgsmål:

Hvorfor sender man de folk hjem der skal fejlsøge og udbedre skade under et så massivt nedbrud i varme forsyningen i en råkold Januar måned, i stedet for at "knokle" på og finde fejlen og søge at få genetableret varme forsyning?

Hvorfor er der ikke blevet kommunikeret noget ud på ejendomskontorets hjemmeside, som kan kaste lys over hvorfor vi skulle undvære varme i så lang tid?

Hvorfor etablerer KAB ikke et beboer intranet, hvor meddelelser kan kommunikeres ud til beboerne f.eks med tanke for dette varme nedbrud, men også i andre sammenhænge under drifts forstyrrelser der påvirker så mange betalende beboere.

Ser frem til at høre fra dig.

Publiceret: 10. Januar 2017 08:00
¨

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få de lokale nyheder hver
dag fra Hvidovre Avis

ANNONCER
Se flere